marți, 27 iulie 2010

Traind intr-o lume fara tine

E greu de crezut ca s-a ajuns la asta.Mi-ai paralizat corpul cu un sarut otravitor.Timp de patruzeci de zile am fost legata in lanturi de patul tau,crezand ca este sfarsitul povestii.Ceva din minte numit "libertate" a prins viata.Mi-ai spus dragul meu,ca fara mine esti nimic.M-ai invatat sa ma uit in ochii tai,si m-ai hranit cu minciunile tale dulci.
Dintr-o data cineva se va holba pe fereastra,uitandu-se la cerul ce niciodata nu a fost albastru.Este o lume fara tine;vad lumina,acolo fiind speranta care ma ghideaza,voi supravietui.
M-ai adunat,si m-ai aruncat pentru placere.M-ai folosit o data si inca o data,m-ai abuzat,m-ai indus in eroare.
Dintr-o data,dezbracata am alergat prin gradina,chiar prin portile trecutului si sunt in sfarsit libera.

2 comentarii:

  1. "Mi-ai paralizat corpul cu un sarut otravitor"...si totusi...acum, alergi prin gradina, chiar prin portile trecutului, ale unor amintiri libere...

    RăspundețiȘtergere
  2. BIX EU CRED CA NU ESTI CIUDATA ESTI DOAR UNICA IN FELUL TAU SI ESTI CHIAR DE TREABA CHIAR MA BUCUR CA TE AM COLEGA


    CU DRAG BINA

    RăspundețiȘtergere